Jaké lekce předcvičuji ?
Všechny lekce si můžete objednat na Vaši akci, do firem v rámci Dnů zdraví či teambuildingu nebo individuálního tréninku.
  •  Jóga
    To je má srdeční záležitost. V této lekci vás čekají plynulé sekvence protažení i posílení celého těla. Zaměřuji se převážně na dynamičtější Power jógu, Jógu na protažení kyčlí, Core jógu, Jógu s overballem,
    Detox jógu a na závěr dne i Relaxační jógu spojenou s dechovými technikami či meditací.


  • Zdravá záda
    Cvičení rehabilitačního charakteru, kdy se zaměřuji převíážně na posílení a protažení páteře. Cílem lekce je srovnat tělo do správného postavení tak, aby co nejlépe fungovalo celý den. Zaměřuji se na kompenzaci,
    relaxaci zatuhlých svalů, mobilizaci kloubů a posílení hlubokých svalů pro správnou funkčnost těla. I u rehabilitačních technik se dá pořádně zapotit :)

          

  • Core trénink
    Ráda se věnuji i posilování a to rovnou v mnoha podobách. Se zaměřením na sílu břicha a celkového 'core'.
    Další lekcí je Funkční trénink, kdy střídám posilování a mobilitu kloubů. A v neposlední řadě různé druhy intervalových tréninků s efektivním cvičení pro celé tělo. V každé lekci se střídají různé pomůcky a dostane se pořádně do těla.

          

  • Bodyform
    Je kardio/silová lekce zaměřená na dynamické posílení a spalování. Hlavní část se skládá ze sestavy se silovými prvky,kterou pak střídá intenzivnější cvičení s pomůckou. V rámci tohoto stylu lekce lektoruji i Bosu.

         

  • Dance aerobik
    Choreografická taneční lekce s využitím různých stylů tance.Jde hlavně o kardio cvičení, při kterém se naučíte zajímavou choreografiia užijete si ji na 100% .

  • Další  lekce : Aqua aerobik, Body balance, Bosu, Jóga pro děti, Zdravotní cvičení,....
    Fitoffice :)

 

Odebírejte měsíčník zdarma

Zde prosím vložte svůj email a jednou za měsíc Vám přijdou nové články, videa a další novinky. Navíc zísáte slevu 10 % na veškeré služby. Napsáním svého emailu souhlasíte s uchováním osobních údajů a zasílání výše uvedeného dle zákonů GDPR.